joi, 15 august 2013

Atac fără precedent al lui D Dan la adresa unui tânăr tenisman

Unul dintre cele mai reputate personaje ale mass-media-ei, sportului şi business-ului clujean a avut aseară o ieşire incredibilă pe blogul personal la adresa unei mari speranţe a tenisului românesc. Se pare că relaţiile dintre el şi sponsorul speranţei s-ar fi răcit într-un mod absolut fortuit, "o situaţie ireparabilă", după cum tocmai rapsodul nostru o numeşte.

"Nu credeam în viaţa mea că aşa ceva se va întâmpla. Eram prieten foarte bun cu fostul meu prieten de care vă vorbesc până să se întâmple asta. Este în totalitate greşeala lui, dar o greşeală care se răsfrânge inclusiv asupra viitorului meu."

Membrul bordului ambiental clujean şi nu numai se pare că nu vrea să dezvăluie exact motivul conflictului, dar dă detalii preţioase despre cum a încercat să-şi construiască un nume într-un domeniu în care este novice.

"Eu am încercat tot ce se poate. Îmi amintesc că am văzut împreună un meci al tânărului tenisman legitimat, stăteam unul lângă celălalt. După fiecare punct îi ziceam: vai ce bine a lovit, ai văzut? Asta după punctele pe care le câştiga. Când adversarul câştiga punctul îi ziceam: a încercat, totuşi, dar i-a sărit puţin şi mingea din tuşă.

Ca să nu vă mai povestesc că am mers odată până la Sibiu. A fost un meci extraordinar acolo, din păcate pierdut. Dar adversarul era mare favorit, a fost o performanţă imensă că s-a ajuns în decisiv, parcă în tie-break sau super-tie-break, nu ştiu exact cum îi zice. Ba chair mi-am sunat mai mulţi prieteni (sigur, neinteresaţi de aşa ceva) să le zic ce am văzut."

Boss al unei prestigioase publicaţii media, acesta povesteşte şi prin ce clipe grele a trecut.

"Mă rugam de angajaţii mei să scrie de bine despre această speranţă mare a tenisului, dar mă refuzau. A trebuit să-mi iau inima în dinţi şi, deşi nu sunt tocmai un speclist în tenis (dar la fotbal mă pricep), am scris eu un text lacrimogen cu foarte puţine greşeli de ortografie pentru a impresiona.

Am ajuns la un moment dat la o înţelegere, o sponsorizare. Păi omul mi-a pus bannerul meu cu site-ul pe un teren aflat la periferia superbei (de fapt nici nu ştiu dacă trebuie să o mai numesc superbă) baze şi este vizibil doar de pe vreo 2-3 terenuri. Vruiam să-mi văd şi eu realizarea pe terenul principal, să se vadă şi la TV şi alte chestii. Până la urmă ce, banca lui e mai importantă decât site-ul meu?", a tunat fostul realizator al unei emisiuni sportive.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
;